مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 16:002023-01-20ورزشي

لیگ برتر فوتبال بانوان| طلایی پوشان با پیروزی در تعقیب صدرنشین


تیم فوتبال بانوان سپاهان در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل نماینده فارس به پیروزی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان ظهر امروز با برگزاری 4 دیدار پیگیری شد که تیم سپاهان اصفهان میزبان ایساتیس فارس بود.

مینا داوودی، الهام فرهمند، افسانه اقبال، ملیکا محمدی، زهره کودایی، مرضیه نیکخواه، ثنا صادقی، فاطمه اردستانی، هاجر دباغی، زهرا علیزاده و سارا ظهرابی نیا بازیکنان سپاهان در این دیدار بودند.

بازی در نیمه نخست متعادل بود و هر تیم یک بار موفق به گلزنی شد تا این نیمه با تساوی یک بر یک به پایان برسد؛ ملیکا محمدی گلزن سپاهان در نیمه نخست بود.

در نیمه دوم اما ورق برگشت و طلایی پوشان موفق شدند برحریف غلبه کنند، این دیدار در پایان با نتیجه 4 بر 2 به پایان رسید؛ الهام فرهمند، زهرا علیزاده و هاجر دباغی گلزنان سپاهان در نیمه دوم بودند.

به این ترتیب طلایی پوشان 33 امتیازی شدند و در رده دوم جدول، فاصله 4 امتیازی خود با خاتون بم صدرنشین را حفظ کردند؛ ایساتیس فارس نیز 14 امتیازی باقی ماند و در رده هفتم جدول قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، نتایج بازی های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:  بادرود تهران صفر - بانوان ملوان 3  بانوان سپاهان 4 - ایساتیس .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتبال بانوان| طلایی پوشان با پیروزی در تعقیب صدرنشین

لیگ برتر فوتبال بانوان| طلایی پوشان با پیروزی در تعقیب صدرنشین